Kommentarer ♥

  
2013-11-17 | 13:57:22 | Foto, Redigering, Tips, Vardag, |
Tack för att ni kommenterar, ni är bäst!
 
Fick en kommentar och tänkte ta upp den då den för det första gjorde mig väldigt glad och för det andra så kanske fler är intresserade? Kommentaren är skriven av Ebba:
 
Vad fotar du med för kamera? Något speciellt objektiv? Kan du göra en "fotoskola"? Skit fin blogg. <3 Kram
 
För det första, tack så mycket! Jag fotar med en Canon EOS 600D. Sedan har jag tre olika objektiv. Det är 70-300 som jag inte använder så mycket, 50mm som är sååå sjukt bra och som jag använder till allt även om det är för porträtt och sedan har jag det vanliga 18-55.
Och visst skulle jag kunna göra en "fotoskola". Men vad ska jag då t.ex. tipsa om/lära ut? Kommentera så gör jag det, absolut! Så länge kan ni kika på de här redigeringstips-videorna som jag gjorde till min förra blogg 


felicia

sv: haha precis! gott var det :)

2013-11-17 @ 14:26:03
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Jossan

Jag skulle verkligen vilja ha en bra kamera. Tänk var mycket roligare det skulle bli att fota då!
SV: Jo tack, den mandelkokta gröten i morse blev super! :D Jag håller faktiskt med dig, dom är rätt dyra!

Haha ja julen är verkligen en mysig högtid. Bra att ha något roligt att se framemot under det mörkare halvåret med :P

Kram och tack desamma! :)

2013-11-17 @ 18:43:03
URL: http://jossan.shapemeup.se
Amanda

Ett annat foto tips är öva, öva, öva :D

Svar: Absolut, viktigaste och det bästa tipset i alla lägen ;)
klarajt.blogg.se

2013-11-18 @ 16:36:42
URL: http://amandadudas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsida:

Kommentar: