Wake me up when september ends

  
2013-11-13 | 09:29:11 | Vardag, |
Hej alla fina därute!
Urs, vaknade upp idag men ännu mer ont i halsen än innan. Tyckte det hade gått över och var bra... Men med ingefärste, mjölk med ingefära och honung, massor av frukt samt nybakt bröd till frukost blev det genast lite bättre! Mår annars super så snart traskar jag iväg till skolan. Har sovmorgon och börjar inte förens 10 över 10, skönt! Nu ska jag gå och välja kläder, sedan tar jag nog en macka eller frukt innan jag går. Eller varför inte gröt? Vi får se! Ni får ha det så bra på skolan, jobbet eller var ni nu är eller ska idag! Ha en bra dag ♥
 
 
 
 
 


Anita

Inte bra med halsont! Gott med apelsin dock :)
Ha en fin onsdag, kramis :)

Svar: Tack för din kommentar! Och visst är apelsin gott! Trevlig kväll :) Kram
klarajt.blogg.se

2013-11-13 @ 13:48:48
URL: http://siliiins.blogg.se/
Jonna :D♥

Hoppas det känns bättre i halsen snart<3

Svar: Åh, tack så mycket! Det känns mycket bättre- men nu har det gått över till snuva ;) Haha! Men det är nog snart borta :) Kram på dej och trevlig helg :)
klarajt.blogg.se

2013-11-13 @ 16:35:11
URL: http://godiisqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

Bloggadress eller hemsida:

Kommentar: